دانلود پاورپوینت کتاب بازاریابی صنعتی سید جوادین و اسفیدانی pptx
دانلود پاورپوینت های آماده کتاب بازاریابی صنعتی سیدجواد سیدجوادین و رحیم اسفیدانی
برای دانلود پاورپوینت فصل ۳(مدیریت ارتباط با مشتریان دربازارهای صنعتی) لطفا اینجا کلیک نمایید
[add_to_cart id=”19863″]
پاورپوینت فصل۳شامل۵۹ اسلایدمیباشد فصل ۳ کتاب بازاریابی صنعتی با موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان در بازارهای صنعتی شامل موضوعات زیرمیباشد :بازاریابی رابطه ای-بازاریابی رابطه ای در بازارهای صنعتی-انواع ارتباطات-انواع ارتباطات در بازارهای صنعتی-مبادله ارزش افزوده- مبادله ارزش افزوده در بازارهای صنعتی-ماهیت ارتباط- ماهیت ارتباط در بازارهای صنعتی-گزینه های استراتژیک – گزینه های استراتژیک در بازارهای صنعتی-مدیریت رابطه خریدار – فروشنده – مدیریت رابطه خریدار – فروشنده در بازاریابی صنعتی-رابطه مبادله ای در بازارهای صنعتی-مبادله مبتنی بر همکاری در بازارهای صنعتی-هزینه سوئیچ در بازارهای صنعتی-راهنمای استراتژیک در بازارهای صنعتی-اندازه گیری سودآوری مشتریان در بازارهای صنعتی-هزینه یابی مبتنی بر فعالیت در بازارهای صنعتی-استخراج سودآوری مشتریان در بازارهای صنعتی-اندک مشتریان سودآور – مدیریت مشتریان پرهزینه و کم هزینه -مدیریت مشتریان غیرسودآور در بازارهای صنعتی- کنارگذاشتن مشتریان-مدیریت ارتباط با مشتریان در بازارهای صنعتی-مدیریت مشتریان غیرسودآور در بازارهای صنعتی-مدیریت ارتباط با مشتریان در بازارهای صنعتی- جذب مشتریان خوب در بازارهای صنعتی- تهیه گزاره ارزش مناسب در بازارهای صنعتی- ایجاد انگیزه درکارکنان در بازارهای صنعتی-یادگیری برای حفظ مشتریان در بازارهای صنعتی- اتحاد استراتژیک در بازارهای صنعتی- ارزیابی مهارت های مکمل- ارزیابی مهارت های مکمل در بازارهای صنعتی – مزایای اتحاد استراتژیک در بازارهای صنعتی-شرایط موفقیت اتحاد در بازارهای صنعتی
جهت دانلود پاورپوینت فصل ۶مدیریت محصول در بازارهای صنعتی لطفا اینجا کلیک نمایید
[add_to_cart id=”20097″]
پاورپوینت فصل۶شامل۴۴ اسلایدمیباشدپاورپوینت فصل ۶ کتاب بازاریابی صنعتی با موضوع مدیریت مدیریت محصول در بازارهای صنعتی شامل موضوعات زیرمیباشد :
تعریف محصول صنعتی+پاورپوینت محصول صنعتی+سیاست محصول+مدیریت محصولات جدید در بازارهای صنعتی+مسیربولینگ+مسیربولینگ در بازارهای صنعتی+استراتژی گردباد+استراتژی گردباددر بازارهای صنعتی+خانواده محصول+مدل نوآوری درهم گسیخته+مشارکت در توسعه محصولات جدید+عوامل موثربرپذیرش محصولات جدید+شناسایی وانتخاب فرصتها+عرضه محصول جدید به بازار+چرخه عمر محصول+نام تجاری در بازارهای صنعتی+استراتژی حذف محصول در بازارهای صنعتی
برای دانلود پاورپوینت فصل ۷ بازاریابی صنعتی (قیمت گذاری) اینجا کلیک نمایید
[add_to_cart id=”19862″]
پاورپوینت فصل۷شامل۲۵ اسلایدمیباشد پاورپوینت فصل ۷ کتاب بازاریابی صنعتی با موضوع قیمت گذاری در بازارهای صنعتی شامل موضوعات زیرمیباشد :
قیمت وآمیخته محصول – قیمت گذاری استراتژیک – معنی ارزش – – استراتژی های مبتنی برارزش – فرایند قیمت گذاری – فرآیند قیمت گذاری – تعیین هدف قیمت گذاری .ppt – تحلیل میزان تقاضا وکشش قیمت در بازاریابی صنعتی – پیش بینی هزینه ها – تحلیل هزینه ها,قیمت هاومحصولات رقبا – پاسخ به جنگ قیمتی رقبا – تعیین قیمت نهایی – شیوه های قیمت گذاری – قیمت گذاری هزینه محور – قیمت گذاری براساس حاشیه سود – قیمت گذاری براساس نرخ بازگشت سرمایه – تجزیه وتحلیل نقطه سربه سر – هزینه کل مالکیت – قیمت گذاری انعطاف پذیر – قیمت گذاری مبتنی بر ارزش – ارزیابی ارزش – قیمت گذاری مشارکتی – پشنهاد رقابتی و چانه زنی – قیمت گذاری بالا در مقابل قیمت نفوذی – اجاره (لیزینگ)
جهت دانلود پاورپوینت فصل ۸ (استراتژی توزیع صنعتی ) لطفا اینجا کلیک نمایید
[add_to_cart id=”20098″]
پاورپوینت فصل۸شامل۲۰ اسلایدمیباشد پاورپوینت فصل ۸ کتاب بازاریابی صنعتی با موضوع استراتژی توزیع صنعتی شامل موضوعات زیرمیباشد :
استراتژی فشاری مقابل کششی – انواع کانال های توزیع صنعتی – کانال های توزیع مستقیم – کانال های توزیع غیرمستقیم – کانال های غیرمستقیم – توزیع چندگانه – انواع واسطه در کانال توزیع صنعتی – نماینده تولیدکننده – توزیع کننده صنعتی – انواع کانال های توزیع براساس نحوه انتخاب اعضا – واسطه های ارزش افزوده – تضاد شبکه و مدیریت شبکه – استنباط های توزیع کننده صنعتی – طراحی های کانال های توزیع – انتخاب اعضای کانال – انگیزش – اضافه شدن توزیع کننده ها و همپوشانی نواحی – مسئولیت تولیدکننده دربرابر توزیع کننده
برای دانلود پاورپوینت فصل ۹(مدیریت فروش صنعتی) لطفا اینجا کلیک نمایید
[add_to_cart id=”20102″]
پاورپوینت فصل۹شامل۴۲ اسلایدمیباشد پاورپوینت فصل ۹ کتاب بازاریابی صنعتی با موضوع مدیریت فروش صنعتی شامل موضوعات زیرمیباشد :
استراتژِی هدف گیری – استراتژی هدف گیری – استراتژی فروشندگی در بازارهای صنعتی – استراتژی کانال فروش – مدیریت نیروی فروش صنعتی – تعریف نقش نیروی فروش -نیروی فروش به عنوان بخشی از آمیخته ارتباطی -مدیریت وسازمان دهی نیروی فروش – انواع سازمانهای فروش -برنامه های حساب کلیدی – سلسله مراتب سازمانی -انتخاب نیروی فروش – آموزش نیروی فروش – رهبری وانگیزه – جبران خدمات – ارزیابی وکنترل – تخصیص نیروی فروش – عملکرد فروش – الگوی کال پلن
جهت دانلود پاورپوینت فصل ۱۰( آمیخته ارتباطات بازاریابی صنعتی) لطفا اینجا کلیک نمایید
[add_to_cart id=”20103″]
پاورپوینت فصل۱۰شامل ۲۹ اسلایدمیباشد پاورپوینت فصل ۹ کتاب بازاریابی صنعتی با موضوع آمیخته ارتباطات بازاریابی صنعتی شامل موضوعات زیرمیباشد :
نظریه های ارتباطات صنعتی – طراحی برنامه ارتباطات بازاریابی صنعتی – آمیخته های ارتباطات بازاریابی صنعتی – مدیریت تبلیغات – تعریف اهداف تبلیغات – تعیین بودجه تبلیغات – توسعه پیام – استراتژی توسعه پیام – استراتژی توسعه پیام – انتخاب رسانه برای بازاریابی صنعتی – ارزیابی اثربخشی تبلیغات – نمایشگاه های تجاری – مدیریت شرکت در نمایشگاه های تجاری – ارزیابی عملکرد نمایشگاه های تجاری – نمایشگاه های مجازی – نمایشگاه مجازی
جهت دانلود پاورپوینت فصل ۱۱ تجارت الکترونیکی در بازارهای صنعتی لطفا اینجا کلیک نمایید
[add_to_cart id=”20104″]
پاورپوینت فصل۱۱شامل دو فایل ومجموعا ۵۰ اسلایدمیباشد پاورپوینت فصل ۱۱ کتاب بازاریابی صنعتی با موضوع تجارت الکترونیکی در بازارهای صنعتی شامل موضوعات زیر میباشد:
محصول – قیمت گذاری -تجارت الکترونیکی وآمیخته های بازاریابی-کانال های توزیع-ترفیع – انواع بازارهای الکترونیکی – ارتباط آنلاین – مبادلات آنلاین -مدل های تجارت الکترونیکی در بازارهای صنعتی – ایجاد رابطه بین عرضه کننده و خریدار-بازار عرضه کننده – بازار خریدار- واسطه های صنعتی – مالکیت – بازبودن – کالا و خدمات(محصول )+ کارکرد
برای دانلود پاورپوینت فصل ۱۲(اخلاق دربازارهای صنعتی) لطفا اینجا کلیک نمایید
[add_to_cart id=”20105″]
پاورپوینت فصل ۱۲ شامل ۱۸ اسلایدمیباشد .فصل ۱۲ کتاب بازاریابی صنعتی با موضوع اخلاق در بازارهای صنعتی شامل موضوعات زیر میباشد: نگرش اسلام به اخلاق کسب وکار-آسیب های اخلاقی کسب وکار-یکپارچگی اخلاقی-فرا-کارکردگرایی-اخلاق اسلامی در کسب وکار-اخلاق ودست های نامرئی بازار-اخلاق در قیمت گذاری-انتخاب قیمت عادلانه-تغییر درکیفیت محصول بدون تغییر در قیمت-تبعیض قیمت-تثبیت قیمت-استفاده از قیمت رقبا برای شرکت در مناقصه -معامله متقابل-اخلاق فروشندگان-رشوه-هدیه-سرگرمی-کارقاچاق-تغییر شغل-محاسبه هزینه ها-انباشت فروش-اخلاق در تبلیغات-تبلیغات مبهم-مخفی کردن حقایق-اغراق-تبلیغات مقایسه ای-استفاده از جنسیت-اخلاق ومدیریت محصول-کیفیت دربازارهای صنعتی-ایمنی-نگرش اسلام به اخلاق کسب وکاردربازارهای صنعتی-آسیب های اخلاقی کسب وکاردربازارهای صنعتی-یکپارچگی اخلاقیدربازارهای صنعتی-فرا-کارکردگرایی دربازارهای صنعتی-اخلاق اسلامی در کسب وکار-اخلاق ودست های نامرئی بازاردربازارهای صنعتی-اخلاق در قیمت گذاری دربازارهای صنعتی-انتخاب قیمت عادلانه دربازارهای صنعتی-تغییر درکیفیت محصول بدون تغییر در قیمت دربازارهای صنعتی-تبعیض قیمت دربازارهای صنعتی-تثبیت قیمت دربازارهای صنعتی-استفاده از قیمت رقبا برای شرکت در مناقصه دربازارهای صنعتی -معامله متقابل دربازارهای صنعتی-اخلاق فروشندگان دربازارهای صنعتی-رشوه-هدیه-سرگرمی-کارقاچاق-تغییر شغل-محاسبه هزینه هادربازارهای صنعتی-انباشت فروش دربازارهای صنعتی-اخلاق در تبلیغات-تبلیغات مبهم-مخفی کردن حقایق-اغراق-تبلیغات مقایسه ای-استفاده از جنسیت-اخلاق ومدیریت محصول-کیفیت دربازارهای صنعتی-ایمنی
سایر مطالب مرتبط با دانلود پاورپوینت کتاب بازاریابی صنعتی سید جوادین و اسفیدانی pptx
دسته :
دانشجوییبرچسب ها :
* آمیخته ارتباطات بازاریابی صنعتی .pptx * بازاريابي صنعتي | محمدرحيم اسفيداني پاورپوینت * بازاریابی صنعتی با موضوع اخلاق در بازارهای صنعتی * بازاریابی صنعتی+آمیخته ارتباطات بازاریابی صنعتی.pptx * بازاریابی صنعتی+اخلاق در بازارهای صنعتی .ppt * پاورپوینت آمیخته ارتباطات بازاریابی صنعتی * پاورپوینت اخلاق در بازارهای صنعتی * پاورپوینت فصل 9 کتاب بازاریابی صنعتی با موضوع مدیریت فروش صنعتی * پاورپوینت مدیریت فروش صنعتی * پاورپوینت مدیریت محصول در بازارهای صنعتی * تجارت الکترونیکی در بازارهای صنعتی .pptx * تجارت الکترونیکی در بازارهای صنعتی پاورپوینت * مدیریت محصول در بازارهای صنعتی pptxDigg* twitter* Facebook* cloob* Delicious* Stumble Upon* Google Reader* Google plus* Facenama